meriahkan buku tamu kami

sangat rindukan dak PPISMP3B ---> cik emma

 ASSALAMUALAIKUM
SALAM MEMBACA
hehehehehe

hampir sebulan kita bercuti
dan hampir sebulan juga tak dapat nk jumpa classmate n myroomate
hampir sebulan juga tak tido kat atas katil ib

terase rindu sangat
kadang aku terfikir
macam manelah nanti kita
lps 4 tahun nanti
dapat tak kite
gelak
gaduh
sedih...

together-gether
huhuhu
tengah aku dok asyik
padam pix2 yang menyemak n memberatkan "my adik"
aku terbukak folder yang ada pix kita dari sem1 - sem3
hehehhe
banyak perubahan
banyak peningkatan

JOM KITA TENGOK
perbezaannya


MASA SEM 1
korang ingat tak lagi
nielah pix pertama kita sama2
masa tu kita duk sibuk cari port tok ambk 
gambaq  

hahahaha 
sangat lawak
dalam banyak2 tempat kat ib
kat padang jugaklah jadi pilihan
heran tol aku...
masa nie kita masih tak rapat
kita tak kenal sapa2 masa tu
banyak incident2 yang tak terduga berlaku

muka masa nie poyo2 ja..
langsung tak bergaya
pakai ikut capai ja
style pown tah apa2
orang kata masa nie peringkat tadika
kah3


MASA SEM 2
 pix nie creadit to: my mummy DYLLA

pix nie pix pertama untuk mengglamourkan kita
tak salah aku untuk dimasukkan ke dalam majalah
tapi entahlah aku pown dah tak pasti perkembangan majalah tu

tyme nie kita semua teruja tok ambik pix
mane taknye kita pakai 'kot' kot
hahahah
ala-ala menteri n ahli koporat gitu

sekali lagi port ambik gambar yang unik
opss
hehhehe
tepi longkang beb
dah macam xdak view yg menarik dah
tepi longkang pown jadilah

masa nie kita dah rapat
masing2 pown dah tukar fesyen
dari xreti bergaya
dah pandai dlam fesyen
ada yang dah pandai jaga badan jugak
opss
jgn marah

hah tengoklah
sekarang dah pandai pose berposing dah
melampau eh
kah3

MASA SEM3

hurm
sem yang meninggalkan sejuta kenangan
kita harungi dengan hati yang kental
diberi pelbagai ujian
tapi
kita tetap semngat
kekal tersenyum

nick n daus pown 
dah banyak join xtvti kita
kiranya 
dyaorang nie dah senang la tu dengan kita

semakin seronok kelas
perangai pown dah berbeza
dulu macam budak2
sekarang
dah pandai berfikir dah
dulu nak layan macam adik2
sekarang dah layan macam abang2 n kakak2

pix yang atas nie 
xly nk kutuklah
heheh
ade umie
nanti umie marah kalau
kutuk
coz ade pix ummie dalam nie
kalau aku kutuk jugak nanti ummie pown telibat jugak
hehehheh

sangat senang bila satu family dengan korang
thankzz semua coz sudi jadi kawan aku
fobia aku terhadap kawan semakin terhakis
dan
digantikan dengan
kenangan manis 
dengan korang

LOVE U ALL SO MUCH
^_^



No comments: